Tokigheter








Yasmine tyckte att jag var "ordet crazy i människoform" när hon läste det här inlägget.

Då kom jag att tänka på, vad har jag gjort för tokigheter i mitt liv? haha, så jag har skapat en liten lista. Utöka den gärna ifall du kommer på nått.

Jag har:
- Liftat till Västerås
- kört scooter till stan typ varje dag en sommar när jag jobbade i en glasskiosk HAHA
- kommit på en tatueringsidé på måndagen, tatuerat mig på lördagen samma vecka
- anmält mig som funktionär till Augustibuller mitt i natten, och sen glömt bort det. Blev lite förvånad sen när dom ringde upp..

okej nu kommer jag inte på nått mera. Jag är nog inte så tokig och crazy ändå...

Kommentarer
Postat av: yasmine

Åkt till Västerås - "äh orka ta med mobilen på promenad" - resulterat i att din mamma, anna och jag seriöst trodde att deglur tagit livet av dig...



örr örrrrr

2008-08-02 @ 13:19:25
URL: http://yasmineblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback