Nattbad








Åh vilken trög dag. Jag vaknade kl halv elva och kände att jag ville ligga kvar i sängen hela dagen. Så jag gjorde det! Steg upp kl halv två fastän jag ville ligga kvar, la mig på soffan och låg där till kl sju typ haha! Det var min dag. Då städade jag lite, åt lite mat, betalade lite räkningar, fick ångest över hur mycket jag har spenderat den här veckan (ska sluta tänka på det) och så.. Sen hade jag Greys Anatomy-race och tittade på fyra avsnitt. MMMM

sen kom jag på att ! Jag har ju cykeln nere vid Rono.. så jag gick ner till hamnen, konstaterade att det var hundra gånger mindre folk på indigo ikväll.. Mm, det var en fin promenad. Hade Band of Horses i lurarna och det var helt totalt dött på vägarna. Jättefint. Förutom utanför arken där det satt några äckliga gubbar. Det var inte så fint.

Nåväl, nere vid cykeln kom jag på den briljanta idén att jag skulle fara en sväng via lilla holmen. NATTBADA AAh. Bästa idén ever. Jag var helt helt själv, inte en människa på tusen meter, så jag hoppade i vattnet nakupelle och simmade runt i min ensamhet i tystnaden. Lätt det bästa jag har gjort i sommar!!!

Eller i alla fall topp fem :)

Kommentarer
Postat av: yasmine

Du är ordet crazy i människoform :)

2008-07-28 @ 19:04:05
URL: http://yasmineblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback