Nä jag ångrade mig








Vem försöker jag lura? Jag läste igenom de där 30 frågorna och insåg snabbt att jag aldrig kommer genomföra det.. så vi struntar i det helt enkelt! Jag kan skriva något annat kul istället..
När jag kollar in min blogg lite nu och då, när jag tänker att jag borde skriva mer.. så inser jag att jag har skrivit så sjukt lite det senaste året. Och därför blir det så svårt att börja igen. För det är så mycket som jag borde skriva.. blörf..

Men äh, jag kan berätta om hur nöjd jag är över musiklivet i Malmö! Ja, det ska jag göra! De senaste veckorna har jag varit på fyra grymt bra konserter, varav tre av dem var den här veckan.. haha.. Det är verkligen skönt att bo i en stad där det händer grejer.

Först såg jag min kärlek The Tallest man on Earth för nån vecka sen.. jag har älskat hans musik (och honom) sen typ tre år tillbaka och det var sjukligt najs att se honom äntligen. Bra var det också. Min kärlek flammade upp lite mer om det nu är möjligt. Nu i veckan har jag kollat på !!!, Parken och I'm Kingfisher+Anna von Hausswolff. ASBRAA!

Nu ska jag se om jag kan hitta något ätbart i mitt kylskåp. Sen ska jag fira första advent för mig själv och dricka upp en halv flaska vinglögg. Ja det är jag värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback