snodde en lista av yamimi








Hur bor du: Bakom en bokhylla i vardagsrummet på en tvåa som jag delar tillsammans med mina vänner Emma och Frans.
Brukar du komma i tid: JA!
Vad hade du i din mun senast: Chips och dipp. det är fint att odla lite fett inför beach 2010.
Har du bra kondition: nej nej nej nej nej, fast den är nog lite bättre än jag tror. men det betyder inte att den ens är okej.
Hur lång är du: 166 cm vill jag påstå.
Hur känner du dig just nu: Tjock, lat och chipsig om fingrarna. men nöjd!
Hur upplever du dig själv som person: Awesome! Men vågar inte riktigt visa det hela tiden.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tråkigt nog.. försöker köpa mer färgiga kläder.
Kan du laga mat: Japp, och det blir gott!
Vad har du på dig just nu: hahaha en klänning som jag har sytt, har testat massa kläder som låg längst ner i byrån ikväll..
Har du någon fobi: njääee.. eller? 
Hade du en bra kväll igår: Inte riktigt men ganska. Var bakis och halv bakisångestig hela dagen, sen avslutade jag kvällen med att kolla på den mycket mycket mycket konstiga filmen Dogtooth. Då blev det bättre. Rekommenderar filmen!
Vilket är ditt senaste inköp: Mat.. var till ICA när mina bakfyllecravings var som värst. det resulterade i att jag köpte chips, dipp, riskakor, räkost och CHORIZO. hahaha
Din favoritdryck på morgonen: OBOY! Eller te eller juice. Sen en kaffe på det
Vilken tid gick du upp idag: kl 08.40 dundrandes in i duschen
Har du sovit i din egen säng inatt: JAAA! efter två nätter på soffan och en natt på festival. min säng var så skön så skön.
Vad hade du sönder senast: hm.. vårt finaste glas med blåa hajar på :'(
Har du haft mörkt hår: JA HAHA, jag hade nästan glömt!
Är du morgonpigg: När jag väl har stigit upp ur sängen, ja.. men det kan ta ett tag innan det händer.
Vem snackade du med senast: Emma i videosamtal på MSN
Stjärntecken: Kräfffta
Varm favoritdricka: Kaffe.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: hm.. riktigt törstig, då måste det nog va vatten. Fastän jag inte är världens största fan av vatten.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Riktigt dumt? nääää det vet jag inte
Saknar du någon just nu: Joooooooo!! Fredrik , Yasmine, Anna, Sara, Doris, Jonna, MÅNGA!
Gillar du dokumentärer: ptja jo
Vilka språk kan du prata: svenska engelska och finska med Jonna.
När fikade du senast: Idag på IKEA med mina workingbuddies
Vad ska man göra för att få dig förbannad: BRA FRÅGA! jag undrar om jag nånsin varit så arg att jag hade kunnat spricka. eller sparka sönder något. Jag kan faktiskt inte komma på någon gång.. 
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: hahaha "Ingen fara. Vi har metoder för att sånt inte ska hända igen..." av min boss Anders när jag smsade imorse att jag skulle bli lite sen. hahh

Kommentarer
Postat av: Jonna

hahaha! Äiti! Missä minun lapaset ovat!?

2010-06-01 @ 16:09:27
URL: http://jonnalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback