la la la la alala la








Oj oj oj vilka två hektiska veckor det har varit nu.. Har haft konstant besök här i vår lilla lägenhet, som mest bodde vi fem pers + hund på våra 56 kvadrat. Finns det hjärterum så finns det stjärterum! Men jag måste säga att det är skönt att det är back to basic nu... Att det alltid ligger en miljon saker i soffan och en miljard disk i köket är lite påfrestande.

Vad har hänt sen sist då ja? Först hade vi inflyttningsfest kombinerat med Födelsedagsfest i Frans ära. Vi hade förväntat oss att det skulle bli fullt hus men i slutändan så blev vi bara 7 pers... men lika kul hade vi för det! Efter en trevlig förfest i lägenheten begav vi oss mot Inkonst med stora förhoppningar. väl där möts vi av en annorlunda festlokal, mycket "konst/indie/nomnom-folk", bra musik och en liten liten bar där de inte tog kort såklart. (verkar inte som att dom gör det någonstans i Malmö, mysko ställen...) Undertecknad blev full och traskade mest runt runt tills det var dags att åka hem. Kvällen avslutas med att Emmas iPhone blir stulen och vi konstaterar att försäkringar är GOOD SHIIT!!!!

Sen kom Anna på besök! Jag vinkade av favvo-Fredrik på stationen och vips vaps en timme senare var Anna i Malmö.. Hon var här i fyra dagar och när jag inte var på jobb så vi hann äta sushi, se på Alice i Underlandet, gå på promenad med Corona och hänga i vår otroligt sköna soffa. DE VA NAAJS!

Något mer som har hänt då? Ptja.. joo.. Frans kompis Olle bodde här några dagar också. Emma lyckades i fredags fixa oss till någon hemlig "pre-release-party" till bandet This is Heads nya skiva.. Det var.. spännande! Gratis öl gjorde allting värt! Det var dock synd att jag skulle jobba dagen efter så jag var tvungen att åka hem tidigt. TOO BAD FOR ME! Men det tog jag igen i lördags. Frans och Emma var ute med Frans föräldrar och åt middag, jag satt hemma ensam för första gången i Malmö. Det var helt underbart skönt..! Jag hade planerat att kura ner mig i soffan, dricka rödvin och se på någon snyftarfilm... men eftersom vinet smakade alldeles för bra så blev jag otroligt pepp och drog iväg till Malin och Malle på andra sidan stan. Det blev en rolig men kort kväll eftersom jag fick spunk när jag såg att klockan HELT PLÖTSLIGT var TRE (sommartidsbyte) då jag fick sjukt bråttom iväg så jag skulle hinna med sista bussen.

nu är det måndag och jag är hungrig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

"och så saknar jag Jonna"



;)

2010-03-30 @ 00:01:23
URL: http://jonnalp.blogg.se/
Postat av: Stina

jaaa såklart :D

2010-03-30 @ 12:58:11
URL: http://sstian.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en fin tisdag (:

2010-03-30 @ 18:48:29
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Nicole

Cute Shop säljer samma kända klockor som knokk.se har! Billigare dessutom! Bara i 9 dagar till.

http://cuteshop.xoxonicole.com

2010-04-04 @ 14:08:25
URL: http://xoxonicole.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback