FTW?!








Stina är så kass på att uppdatera sin blogg att hon nu ber mig (Annamanna) skriva ett åt henne. Here goes:


Om ca. 8h lämnar mina föräldrar gården i mina händer. Ett stort ansvar, onekligen. Demonhunden, hönsfanskapen och lammjävlarna ska ses efter.


Fanskapen klarar sig nog bra själva, deras hjärnor är ju mindre än en ärta och helt slät dessutom (enligt Illustrerad Vetenskap).


Jävlarna har ju sina morsor att gnälla på, sen är väl ingen jävel så pantad att den i misstag ska dränka sig i de 15 cm som finns i vattenhinken.


Demonen däremot. Den är en annan femman. Hon förstör tillvaron med att fisa, hasa ihop mattorna för att sova på (rena dödsfällan), äta från matbordet, jaga rådjur och inte lyda. Satans hund säger jag bara!


Detta är min morgondag. Efter att ha ägnat ca. 20 minuter (om ens det) till dessa LIVSVIKTIGA sysslor ska jag planera resan från Malmö om SJ behagar svara…


Annamanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback