Aq-va-kul








Tänkte berätta om en incident som ägde rum första helgen i Malmö. Jag, mina roomiesar Emma och Frans, och vår tillfälliga hemmafru Fredrik var på jakt efter någonstans att dricka öl efter en dag på stan. Vi kollar in Djungeltrumman.se för att se VAR det händer i Malmö och ser att det finns något ställe som är gratis och nära där vi bor. Så vi drar dit! Aq-va-kul heter stället. Jag var otroligt skeptisk från början (jag var allmänt partypooper också bör nämnas, mina drinking-skills har försämrats på senaste)

När vi kommer dit upptäcker vi att det är badhuset vi är påväg till. ha.. hahaa... Nåväl, vi trampar in. Väl inne blir alla fyra ställda, stannar upp en stund, ser oss omkring. Vi upptäcker att vi i stort sett är de enda vita i lokalen. haha! Vi vill inte vara den som är den så vi går till bardisken för att beställa öl varpå tanten i baren ställer den brutalt ärliga frågan:

"Vad gör NII här???"

Frans förklarar att vi hittade dom via djungeltrumman, då säger tanten "Nej någon som har vi inte, men vi har cider"

....................

andra saker som hände var att Fredrik och Frans blev brutalt fulla och ägde dansgolvet tillsammans med Afromännen samt de få white-chicks-looking-for-black-***** som var där. Jag och Emma satt skamset vid ett bord och kände oss allmänt malplacerade och ville gå därifrån.

Kvällen avrundades med att bartendern kommer fram till Frans och säger åt honom att skriva upp sig på VIP-listan och bad oss komma tillbaka någon annan gång. Frans gjorde tydligen gott intryck!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA grymt!

2010-03-12 @ 16:55:28
URL: http://peche.blogg.se/
Postat av: Yasmine

HAHA fy satan vad grymt! jag MÅSTE få träffa frans :D

2010-03-15 @ 15:58:46
URL: http://yasmineblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback