Vuxenstina








Åter igen måste jag bekräfta att jag är vid liv.

Nu har jag lämnat Åland igen på obestämd tid och befinner mig just på i ÅHUS av alla ställen. Jag jobbar på Åhus Beachhandbollfestival i tio dagar. Filmar, klipper och badar dygnet runt. Det är trevligt! Om någon är lite intresserad kan ni kika in www.beachhandboll.tv kan ni se mig som reporter om ni har tur.

Sen sist då.. joo jag har ju varit på Åland. det var grymt nice, hade väldigt gärna varit där lite längre (typ 1,5 vecka iaf så att jag kunde gå på IITS och Monark X och Familjen........) MEN jag måste ta tag i mitt nya, vuxna, ansvarsfulla liv och JOBBA. För just det, jag har tagit min examen från DMD i Hultsfred. Känns oväntat bra faktiskt. I tisdags styrde jag K4an ner mot Hultsfred och hade major-sleepover i tre dagar med min klass. Ett mycket bra avslut på troligtvis de två bästa året hittills i mitt liv. På onsdagen presenterade vi våra examensarbeten och drog sen direkt ner till Hulingen/Festivalområdet (RIP Hultsfred) och stannade där tills solen gick upp. Kvällen innehöll grillning, nördande framför datorn, minnen samt nakenbad. En episk kväll helt enkelt!

Det enda som faktiskt kändes sorgligt var att jag insåg att det antagligen var den sista gången nånsin kommer va i Hultsfred. Nåja, saker kommer och går.

Så som sagt är jag i Åhus nu och kommer va här hela veckan ut. Sen är det Malmö som gäller.. i höst kan jag se fram emot säkert två flyttar, MALMÖFESTIVALEN och en massa roligt jobb! Jag är pepp! :)



Kommentarer
Postat av: Anna

Saknar dig som fan Stirre :( Jag kommer säkert och hälsar på dig senare i år! I ditt nya crib :p

2010-07-22 @ 06:28:34
URL: http://peche.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback