Trotsig








Okej, jag valde det alternativet som ingen röstade på. Bara jag. DET KÄNNS BRA! Jag kom underfund över att jag ska ju göra det jag vill göra. Orka tänka på framtiden. Jag har tusen år på mig fortfarande. Måste ta vara på alla tillfällen som ges. Jag kan jobba på en fancy reklambyrå där de dricker öl och spelar wii på fredagar någon annan gång.
Underverk here I come!


Det ska firas med brakfest ikväll. Jag och Jonna har planerat Festen med stort F. Det kommer bli minst sagt legendariskt. Fest med Robinsontema!!! Vi har varit sjukt ambitiösa och förvandlat vår lägenhet till en djungel och delat upp alla som kommer på festen till två lag, nord och syd, och tilldelat dom varsin förfest. Vid nio äger sammanslagningen rum i vår lägenhet och DÅ...

kan ni följa festen HÄR

Jajamän. Festen livestreamas på nätet!

Kommentarer
Postat av: Jonna

It was AWESOMETASTIC!

2010-02-08 @ 12:43:50
URL: http://jonnalp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback