Kalla fötter








Ikväll har jag varit med om uppbyggandet av något legendariskt. Vi här i Hultsfred har inte så mycket annat att lägga vår tid på än skola och fest, så våra fester blir oftast något utöver det vanliga. Temafester har vi i princip alltid och den här gången var det någon som kom på den genialiska idén att vi ska ha AFTER-SKI-PARTY!

sjukt bra tycker jag!

Så ikväll har jag varit och byggt en Bar, två soffor och ett antal isluckor samt ölförvaring (man måste nog dricka fort för att det inte ska bli snöl) inför imorgon. SJUKT VACKER BLIR DET! hahaha..

Vi har också en svart backe där vi kan åka pulka. Tyvärr blir det inte så mycket skidor under dagen, eller det blir inga alls. Men det gör inget. I Hultsfred är inget omöjligt, man kan ha after-ski-party ändå! Och just det, den svarta backen uppkom efter att Frans så smart vände Fimp-hinken upp och ner.... (vanlig hink där folk har fimpat sen.. ja sen vi började här för 1½ år sen) ... Inte så smart! Isen var helt SVART och full av fimpar, snus och annat äckligt. Så det stank som ett as.. Han blev tvungen att gömma den långt upp i skogen brevid och där med skapades vår svarta pulka backe! fiinemaang..

Förövrigt så har mina roomisar kommit hem idag. Det gilllar jag. Jag har varit ensam här sen jag kom hit i söndags och nej det har inte varit så himla kul! Ska bli skönt att ha lite frukost och middagssällskap. Doris är också tillbaka och hon är sötare än aldrig förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback