Stina-logik








För typ två veckor sen blev jag bestulen på min svarta mössa när det vankades efterfest i hushållet Andersson/L-Peltola/Pellgård. Nu har jag insett att jag inte KAN leva utan en svart mössa så jag kikade in i den enda klädaffären i Hultsfred, Family House, och letade efter en ersättare. Hittar en mössa.... "BAD HAIRDAY"-mössan. ååååååååh.. nej tack
Cyklar hem igen, klickar in på HM.com och hittar en perfekt mössa! WOHO! MEN!!! känns ju lite konstigt att bara köpa en mössa för 100 kr när man beställer postorder? Fick lov att köpa en väska och en tröja också.


Fastän jag har 800kr att leva på fram tills månadsskiftet.

Men det tycker jag att det är värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback