Project Mayhem








Vår lärare har hela tiden tjatat om hur VIKTIGT det är att ha ett ordentligen callsheet vid en filminspelning. Ett callsheet är ett papper där det står vad man ska göra var och när och hur. Och väldigt detaljerat. Och det ska följas in på minuten vid produktionen!

I lördags tog vi den här kunskapen ett steg längre (för långt??).

Vi gjorde ett callsheet för en fest!


Temat på festen var "Project Mayhem" och vi gick in i våra militäriska roller. Jag gav mig själv det underbara namnet Kapten Stinkalot. Bara för att göra dagen ännu mer overkill började festen så tidigt som möjligt, den första ölen knäcktes kl 12.40, haha!

Long story short - jag fick börja dricka vatten kl tre efter tre stycken ölspel. Farligt.. Fuck the dealer är ett nytt ölspel för mig som var sjukt roligt men sjukt farligt haha! Efter det gick vi runt och sjöng "Its my life" (finns en film på facebook för den intresserade) och annat nödvändigt. Kvällen slutade på Hotell Hulingen som kvällen till ära hade DISCO! HAHA! Jag hade ingen aning om att hotellet här hade en övervåning, det påminde väldigt mycket om Arken. Så det var sjukt roligt! Tror inte jag behöver nämna hur mitt tillstånd var efter 14 timmars fest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback