Mitt minne








På senaste tiden har mitt minne blivit okristligt dåligt... Jag har glömt bort alla mina bankkoder, eller ja alla dom två styckna. Jag har gått i en vecka med "ett försök kvar" på båda korten och därför måsta säga hela tiden att jag har glömt bort koden och krångla till det extra genom att vilja skriva under istället för att slå koden. Och det ska alltid va bökigt. Jättejobbigt. Som tur är har jag alla mina koder sparade på mammas telefon, så jag kan när som helst ringa och säga "HJÄLP JAG HAR GLÖMT IGEN!!" så fixar hon det. Men den här gången hjälpte det ändå inte? Koderna funkade ju inte?!? Ja för att försöka göra en lång historia lite kortare, så kom jag häromdagen på att jag trodde att den svenska koden var min finska, och tvärtemot. Det är inte lätt alla gånger...
MEN NU! Nu har det hänt igen. jag har helt förträngt mitt lösenord till internetbanken.

d-ö-d-a m-i-g


Jag ska försöka bota den här mycket tidiga alzheimers genom att stiga upp i tid, sova ordenligt, äta frukost, va ute i friska luften. vem tror på att jag lyckas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback