in da hood








Okej.. nu försöker jag med en sista kraftinsats. Jag vill ju blogga! Varför gör jag inte det? Jag är en konstig människa.. Någon som vill göra en psykologisk analys av mig?
Jag har nu alltså anlänt i Hultsfred igen. Eller ja, för två veckor sen. Två och en halv kanske tom. Det har gått fort men ändå känns det som att jag har varit här forever. Som vanligt. Jag acklimatiserar mig fort som vanligt! Känns bra.

I hultsfred är allt som vanligt... nästan.. Jag har fått två nya roomies! Jonna och Pellan! Roliga prickar och jag kan inte vara annat än nöjd :) Sen så har jag börjat läsår två av två i min utbildning.. snart är det slut.. jag som nyss påbörjade den här resan? Det är galet. Jag får lite framtidsångest.. vad vill jag göra? WÖÖÖ... Om 19 veckor ska vi ut på LIA igen. Praktik. ÖÖÖÖÖH! VAD SKA JAG GÖRA?!!?!? Jag ska försöka komma till ett ställe där jag kan få jobb på sen efteråt. Det är ju inte det lättaste? Och var vill jag bosätta mig efter det här? sjukt mycket att bestämma sig för...

JA OJ! Måste berätta om dagens skandal.. i nyheterna står det att en 20årig kvinna har blivit kidnappad i Hultsfred. Galet? hon är spårlöst försvunnen.. vad är det för håla jag bor i. Man blir ju mörkrädd.

Nu ska jag försöka sova lite, imorgon är det tekniktest för Rookiefestivalen. Jag tänkte hänga med och försöka uppdatera mina kunskaper om alla kablar och kraffs..

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback