Inspelningsdag








oj oj igår var en väldigt lång dag! Gick upp 06.30 och åt frukost, sen iväg till Malle och plocka ihop massor med saker inför den kommande dagen. Iväg till skolan 07.30 och då började dagen då vi spelade in två reklamfilmer. Det är en skoluppgift och vi har blivit uppdelade i åtta grupper där alla ska göra reklamfilmer till Vägverket, fast med olika teman. Vårt tema var vinterväglag och mer om det sen :D

Gruppen om jag hjälpte hade temat "håll hastigheten" och de hade en rätt cool idé! Jag var ljusansvarig och så var jag skådis i en scen också.. mina skådespelarinsatser var nog inte sååååå bra.. jag skulle va en tjej som går med en kaffekopp i handen och så går en kille in i mig så jag tappar ut kaffet i luften. Men tydligen så såg jag finurlig ut hela tiden eller så skrattade jag när han krockade in i mig. Så.. ja.. inte så bra! :D Får allt se hur det ser ut när den är klar.

Vi spelade in deras film från 09-12.30 och sen tog i en snabb lunch innan vi körde iväg till Vimmerby för att filma min grupps reklamfilm. Våra planerade 20 minuter för transport tog ca 40 minuter eftersom Vimmerby ishall var OMÖJLIG att hitta! Argh.. Vimmerby är världens klurigaste håla. Väl framme började inspelningen och allt gick som smort! Vi spelade alltså in i en ishall ja.. på onsdag är reklamfilmen KLAAR! TJoho. Kl 16.30 var jag hemma och helt totalt slutkörd. Fick kämpa hela kvällen för att inte somna.

Idag är jag i skolan och jag har redan klippt ihop en första verision och det blir så sjukt bra!
Nu ska jag äta lite lunch tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback