Vad jag har gjort de senaste dagarna








  • pussat på Doris
  • bowlat
  • blivit full på glögg och hemmabryggt vin
  • letat lägenhet i Malmö... typ 24-7. Hjälp.
  • skickat massa mail till företag jag vill ha praktik på
  • fått ETT positivt svar, TJOHO
  • tänk gå ut och ta EN öl, men misslyckades och var på efterfest till kl sex
  • haft världens bästa söndag med 6 timmars tv-tittande med pizza OCH kladdkaka med fyra goda vänner.
  • tränat agility med Doris :D
  • Tentapluggat....
  • blivit sjukt galet sugen på att tatuera mig
  • nästan spikat tatueringsresa till Kalmar i januari med Jonna och Emma....
  • Gått runt på Willys med Frans i typ en timme och tyckt att allt såg gott ut. Vi kom ut med en hel FISK! sen åt vi upp den
  • saknat mitt blonda hår
  • Saknat Yasmine och Anna
good times!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

pussinussi! blev just brutalt väckt av ika, luktar svett och ska just se på film med tusen människor hon tydligen bjudit hit :D aaaah joggingbyxor it is!

2009-11-17 @ 19:39:10
URL: http://yasmineblom.blogg.se/
Postat av: Anna A

nwaaa saknar er med! :(

vaknade nyss omhumant tidigt för att vara folkismänniska! kl8 is not okay...

Jag har haft ett absurt sug efter att typ tatuera eller pierca mig, så jävla skumt!

2009-11-18 @ 08:31:56
URL: http://peche.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback