grått nytt hår








Göteborg är redan ett avslutat kapitel och nu har jag avverkat två dagar i Hultsfred!

Nyår spenderades i Michaels brors lägenhet, där vi käkade middag med två av Michaels vänner. Det var gött! Sen drog vi iväg på någon fest där majoriteten var finnar, 30år och tvåbarnsföräldrar! HAHA.. neeemen, typ. Jag kände mig lite udda, men det var nog trevligt! Vid tolvslaget höll vi på att dö. Galningen som sköt raketer lyckades på något sett avfyra en raket mot hela folksamlingen, och raketen smällde mitt bland oss. farligt farligt :P Men inget värre än det hände som tur va.hehe..

Annars har jag väl inte gjort något speciellt. Åkt skridskor och myyyyyst i vintervädret. Imorgon drar jag tillbaka till Åland för en vecka eller så.. ska försöka fixa designen på min blogg igen.. det blev inte så bra som jag hade tänkt mig. höhööööö!

hejdå

Kommentarer
Postat av: Direktörn

Viss forskning har antytt att bloggar i sk. "Frames" kan orsaka vometering.

2009-01-07 @ 00:54:19
URL: http://tessanodirren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback