Galna dagar








Man trodde ju att det skulle lugna ner sig efter att inspelningen av musikvideon var klar.. men NEJ!!! De senaste dagarna har varit helt crazy. I söndags vaknade jag upp bakfull/full kl tolv och skjutsade bandet till tågstationen. Sen hem och städa med hjälp av Emma och Frans, sen stack vi till skolan för att föra in videomaterialet till datorn.. Var kvar i skolan till kl 01. Måndag var jag i skolan 10-24 och redigerade.. Tisdag samma tider, 10-24.. och idag tog jag en sovmorgon till kl 11 och var i skolan kl 12. Men jag lär väl sitta här till åtminstone kl 24 igen.

Hard work work...

Imorgon visar vi upp en rough-cut och sen på kvällen är det en VÄL VÄRD festkväll :D Taco-buffée och öl och hejdundrande mexico-kväll! haha.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Men möööh, dumma affärer som bara finns i sverige. :'( (Jag längtar efter muusiiki videon)

2009-01-29 @ 07:38:50
URL: http://yasmineblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback