Uppdatering!








Nu har ännu en vecka passerat i våra liv. Tiden går så fort ibland... Förra helgen spenderades som sagt i Göteborg med Michael i hans nya lägenhet.. det var sjukt najs!! På måndagen var jag på LIA-intervju till ett företag som heter Silverbullet Film. Jag hoppas så innerligt att jag får en plats där. Annars blir det lite jobbigt. Praktiken börjar om 1½ månad så snart är det brådis...

I värsta fall hamnar jag väl på Åland24 haha.. fast det är väl inte så illa det heller.

Tidigt i tisdags morse kom Emil i klassen och hämtade upp mig på Hisingen.. moot Hultsfred! Allt gick som smort förutom när vi fick punka mitt på motorvägen. Tur för Emil att jag var med för han kunde inte byta däck.. och det kan ju jag! Så efter ett litet stopp brummade vi iväg igen.. det var en liten adrenalinkick det där med att byta däck. Det var skoj.. hehe

Sen har det väl varit som vanligt i skolan.. just nu har vi en juridikkurs och pratar mest om Pirate Bay-rättegången, så det är ju intressant! Igår gick vi igenom terms of use på Facebook t.ex. Också intressant!

Den här helgen är jag ensam hemma eftersom Camilla har åkt till Stockholm.. det är skönt, känns som att det var längesen jag var ensam. MEN nu börjar jag få nog!! Hela gårdagen jag i min bakfyllemisär i soffan och det räckte. Just ja, jag var bakfull för att vi hade Screening av musikvideosarna på skolan för alla studenter, Rockparty och lite andra coola inbjudna.. Det var roligt!! Jag presenterade min grupp och vår musikvideo och var allmänt proffsig (och lullig). Därefter blev det en farlig fylla eftersom ölen kostade 25kr bara. ajajajajjaj... Jag är stolt över mig själv att jag orkade upp och var i skolan kl 10 dagen efter!

Idag har jag städat min bostad. så nu är det fint igen! Nu tänkte jag ta en promenad down to Hultsfred-city med ljudboken Twilight i öronen.. tar nog en sväng via solariet också!! HIHIIH. Lyxar till det lite såhär på lördagseftermiddagen.

Ha de gött allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback