Okej det här är.. GALET!








Imorse när jag kom till skolan kl 12.55 för att gå på föreläsning kl 13, ropar Niklas (lärare) på mig och säger "Jag har gjort något som jag inte vet om jag fick göra.. fniss fniss"

Jaha? Tänkte jag och undrade om han hade raderat alla våra filer till musikvideon eller något.. men han hade tydligen mailat vår musikvideo till Roham Ghodsig som har gjort massa coola saker, musikvideo till Slipknot och så vidare. Ganska stor snubbe kan jag tänka mig! Så Niklas hade mailat honom och bad honom att bedöma/värdera musikvideon.. Niklas varnade att han är brutalt ärlig så han frågade om vi ville veta vad han skrev.

JAAAAAAA jag ville veta. Jag kände mig lite nervös eftersom Niklas var så lurig.. trodde att snubben hade dissat hela videon. Men nej..

han värderade den till 35-40 000 kr.

FYRTIO TUSEN KRONOR?!?!?!?!


Kommentarer
Postat av: Anna

woaw 40.000 ?! wtf?

2009-02-06 @ 11:24:26
Postat av: Sara

:D waaaow, shit vad kul! det kan ni verkligen ta till er, menar han skulle knappast bara ta en siffra ur luften bara för att göra er glada typ. coolt, coola videomakaren stina :)

2009-02-06 @ 21:29:26
URL: http://fcuking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback