I've got the flow, yooo








Idag är dagen med flyt!

Kom till skolan och hörde att vi redan fått resultatet från tentan i fredags, och hela video1-kursens betyg. Fick VG!! wohoo.. alltså toppbetyg. Fick till och med VG på tentan som jag hade pluggat otroligt dåligt på. Så det var najs! Sen hade vi kursuppstart på juridikkursen.. tror nog att det kan bli en spännande kurs! Nu har vi ju bara haft praktiska ämnen som video och ljud.. så det ska bli kul faktiskt att göra nått teoretiskt för en gångs skull.. haha. Jag känner inte igen mig själv när jag läser det där. hu

Infon tog bara 30 minuter så då var skoldagen slut :P Men jag, Emma, Frans och André stannade kvar och tog en biljardmatch.. som blev två.. och som blev tre. Killarna vann men jag och Emma var fortfarande bäst.

Sen bar det iväg till Willys! Jag handlade massa mat och i kassan kom jag på att jag kanske inte hade några pengar på mitt svenska konto. Jag förde över pengar från Åland förra veckan men njaaaaaaaaa... hoppades att dom hade hunnit komma in på konton. Och ja! Jag kunde betala maten. haha nu när jag kom hem och kollade kontot hade jag 3 kr kvar. Soft.. no money for me :D Tur att jag hade råd med maten i alla fall.

Det var min dag. Ikväll ska jag över till Emma och Frans med Murder Productions (vi som gjorde musikvideo ihop) och planera framtida projekt! Eftersom det gick så bra med den här musikvideon, så ska vi försöka göra åtminstone en till innan LIA-perioden som börjar i april. Sköj sköj!


Kolla in Annamannas blogg förresten, jag har gjort om hennes design och jag tycker den blev mycket fin! Nu är det bäst för henne att hon bloggar mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback