Hooly weekend








Tjoho! Idag har jag varit ledig hela dagen, från skolan alltså. Jag steg upp tidigt (halv tio!) och åt frukost, tjötade lite med Camilla och sen tog jag en rask promenad ner till tågstationen.. eller, rask och rask.. jag stapplade fram som bambi på hal is... det har snöat jättemycket här de senaste dagarna och det är sviinhalt överallt. Hultsfreds kommun är dåliga på att ploga ordentligt. Nåja.. jag var till tågstationen och köpte biljetter i alla fall! Eftersom vi är lediga enda till tisdag så passar jag på att fara till Göteborg och hälsa på Michael. och så passar jag på att ta några timmars stopp i Jönköping för att fika med Marica! Det ska bli skoj :)

Efter min raska promenad så hamnade jag i soffan.. och satt där i ungefär 7-8 timmar HAHAaaaaaa! Men det började ju bra i alla fall. Jag var inte helt inproduktiv i soffan heller faktiskt. Jag ringde två företag som jag vill ha praktik på.. den ena sa Naj och den andra sa "HAJ!". Jag ska förhoppningsvis dit på möte på måndag. Hoppas hoppas hoppas inåt jooota att jag får praktik där. Annars dör jag. Vill inte ringa fler okända människor.

Nu har jag laddat ner min tågunderhållning, Lost och Heroes. Så det är dags att sova! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback