dygnadygnadygna








Det här är galet.. jag har aldrig förr i hela mitt liv varit vaken i 24 timmar. Och nu sitter jag här, och har varit vaken i 32 timmar! Det är helt sjukt egentligen. hur gör man? Varför mår jag inte sämre än jag gör? Jag känner mig bara lite trött och lite flummig ibland.. galet.

Men jag tror jag ska försöka gå och lägga mig strax. Kolla på Heroes - plugga lite inför tentan - och sen sova. Låter gött! Sen har jag tvätttid (ÄNTLIGEN) imorgon 07 - 11!! Vilken underbar morgon jag kan få imorgon alltså.. vakna, slänga in lite tvätt i maskinen, ta en morgonpromenad, käka frukost, plugga.. Jag kommer hinna göra massor innan föreläsningen kl 13! hahaa!!

Så får det bli. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback