Thorpe Park!








Hej kompisar!
snart har jag varit här i TVÅ VECKOR! hoho.. tiden går otroligt fort. har bara varit ledig en dag än så länge, jobbat 11. Måste nog unna mig lite lediga dagar snart. Annars sitter jag där i slutet och får va ledig i två veckor i streck. haha. Är ju lite onödigt :)

Igår tog jag min första lediga dag. Dagen spenderades på nöjesparken Thorpe Park en liten bit utanför London. Det var så sjukt otroligt kul!!! Jag var lite rädd men vi började dagen med den nya bergodalbanan SAW, och efter det kunde jag göra vad som helst kändes det som. Jag åkte till och med Stealth som är en sjuk bergodalbana... den går från 0 till 100km/h på mindre än 2 sekunder och efter det åker den upp 60 meter och ner igen i 90grader. Jag dog.. Det här kan ni titta på och föreställa er hur det var.

När vi kom tillbaka till New Romney var det fest.. Leaving-party för Alfred som åkte tillbaka till Tyskland idag. Det var galet roligt, min första fest här hittills.. Men också lite sorgligt, det känns så konsigt att folk åker härifrån när jag nyss har kommit. Nu förstår jag varför alla tycker att det är knasigt att jag bara stannar 10 veckor. Det kommer gå så sjukt fort och jag kommer nog inte vilja åka hem när tiden är inne. hehe.

Vad gör jag när jag jobbar då?!??! Jaaaaaaa ni.. Jag håller på och planerar en liten viral kampanj tillsammans med PR gruppen.  Får se hur det går. Annars så har jag ett litet projekt där jag ska göra header-bilder till ungefär 50 hemsidor. Så jag har lite att göra :P Laddade förresten upp den färdiga verisionen av kycklingfilmen häromdagen.. Fråga inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback