Veckan som gått. typ








Lööördaag, smaka på ordet! Mums. Jag sitter i min nya lägenhet, helt ensam vid mitt matsalsbord, äter en himmelsk chevresallad från igår, dricker ett glas mjölk och njuter av livet samtidigt som jag surfar på någon annans trådlösa internet! HAHA. Livet leker. Att jag har massa disk att diska och tre väskor att packa upp förtränger jag för tillfället.

Jag flyttade alltså in i den nya lägenheten i onsdags. Eller lägenhet.. det är typ tvåvåningsradhus där det bara bor studenter. :D Kul! Båda mina rumskamrater for hem i torsdagsmorse så jag har inte sett dom så mycket.. Men det är skönt att va lite ensam :) Har inte blivit mycket sånt hittills i Hultsfred. Fast jag har inte vågat sova här än, haha. Det får nog bli nästa vecka när Michael far hem.. hehe!

Vad har hänt i veckan då? Jaa... i måndags fick jag mitt svenska personnummer (WOHO ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!) så vi (Jag, Emma och Frans) bestämde oss för att fira lite smått med ost, kex, vin, räkor. MMMMums. Någon kom på den briljanta idén att vi skulle köpa varsin bag-in-box, inte för att vi skulle dricka upp hela boxen utan för att det skulle va skönt att ha hemma så man slipper fara till systemet varannan dag (tanterna i kassan känner oss vid det här laget). Jag sa "Jaa, jag kan sköta mig! Jag har distans och diciplin så jag klarar av det.." Hehe..! Den lugna kvällen (som var jättenice) övergick till att Darrell och André joinade oss, vi cyklade till Amer och Erik och spelade Rockband (SKITKUL), och sen cyklade vi till André för att ha lite efterfest. Efterfesten gick ut på att vi skulle tatuera André på hans ben. Ptja, en bild säger väl mer än tusen ord så:





Fint va!!! Jag var inte till skolan dagen efter bör nämnas...

Haha. Ja, sen var det onsdag och Michael fyllde år och jag flyttade in i mitt rum. Mycket mer hände väl inte :) Torsdagen... minns jag inget från. Jag och Micke såg Wall-E. Den var BRA! Tror nog jag aldrig har sett såhär många filmer under en kort tidsperiod förut. Blir väl så med en filmtokig pojkvän! haha.. Och igår var det fredag. Jag bjöd på middag in my crib för att jag fick lite mer än 1000€ i studiebidrag den dagen!!! HAHA. Men det var ju pengar för augusti, september och oktober så. Men kändes ändå sjukt att gå in på kontot och se det. haha..

Så är vi tillbaka till lördagen, idag. Jag ska städa lite, bada badkar (!!), försöka packa upp mina väskor och sen ikväll är det fest igen. Det är nått release-party på Metropol så dit ska vi! Ska bli roligt.. kanske det blir förfest här vem vet!

Nu har jag nog inget mer roligt att berätta. Ja, jo jag tror jag kommer hem den 16de eller 17de oktober! Om allt går som det ska. :) Nu har ni nått att längta efter! haha.. nemen.

Time to disk! Ha det bra allihopa. Det ska jag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

De va ju just snyggt, den 16-17 oktober är jag i sthl :P

2008-10-04 @ 15:11:11
Postat av: Stina

Meeen.. vi får väl träffas på lördagen då! :)

2008-10-04 @ 15:25:03
URL: http://sstian.blogg.se/
Postat av: yasmine

Jag är hemma (:

2008-10-04 @ 21:43:06
URL: http://yasmineblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det riktiga tatueringar!?

2008-10-23 @ 21:59:43
Postat av: Stina

JA! :D

2008-10-24 @ 15:04:17
URL: http://sstian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback