Torsday








En snabb liten uppdatering:..

Bloggar för tillfället från en mac (jag gillar det). Jag sitter hos Michael och väntar på att klockan ska bli 17 så att jag får möta upp Emma, gå till Preem och hämta ut vårt HM-paket! tjoho.. Ska bli skönt med lite nya kläder. Det börjar sina i garderoben och jag har tvätttid på lördag först! haha.. nämen.  Idag har jag varit i skolan och kodat css. Vi håller på att göra en hemsida där vi ska lägga upp alla våra case under tiden på DMD. Jag blir ju aldrig nöjd med utseendet så jag har nog ändra tre-fyra gånger men nu tror jag att det får vara. En stund iaf.

Idag är det torsdag ja.. vet inte riktigt vad som händer i helgen. Det är många som far hem. Dock inte jag! Men misströsta icke, jag kommer hem på torsdag om en vecka! Nu är det spikat. För i måndags fick jag en impuls och mailade Spotify och frågade om jag kanske skulle få kunna komma på praktik till dom i vår. Och dom var mycket positiva och tyckte att jag skulle komma upp till Stockholm på en kaffe, så jag far dit på torsdag innan jag tar båten home. Kommer bli sjukt nervöst eftersom han jag har mailat med pratar engelska. Haha....... Men det ska nog bli bra. Hoppas hoppas jag får praktik där.

Det var allt. hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback