rookie rookie rookie rookie rookie rookie!








Händer mycket den här veckan :) På torsdag är det kickoff till Rookie så Parken kommer hit och spelar. Några i min klass ska få filma den spelningen och jag tror att jag ska hjälpa till då också. Sen på fredag jobbar jag, ska filma Markus Krunegård och Looptroop Rockers på den stora scenen :D Och sen Moa som är en demoartist. Det ska bli så roligt!! Kul att jag fick möjlighet att filma de stora banden. Blir inte lika trångt och lite mer möjliga filmvinklar kanske. OHOOH jag längtar så! Sen på lördag är det antagligen fest om jag inte jobbar då också. Och på söndag är det fest för att fira att festivalen är över!! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback