Snön har kommit till Hultsfred!








Idag vaknade jag upp i ett snöigt Hultsfred.. kuul! Jag och Michael har nyss varit på promenad till centrum och käkat på Bambugården, ett kina-matställe.. muuuuumsigt. Snart ska jag till skolan och hjälpa två klasskamrater att spela in lite röster till deras radioteatrar. Jag ska spela Bamselina och Esmeralda i Ringaren i Notre Dame! Hahah.. får se hur det går. Jag ska försöka va lite teatralisk av mig, men det kan bli svårt. Det blir dagens utmaning!

Sen borde jag ju börja med min egen radioteater..... men det är ju mycket jobbigare.

Kommentarer
Postat av: mad

jaa vad kul! bara det är en ansiktsbild som är skarp och ganska tydlig så duger det nog. try me! [email protected]

2008-11-24 @ 16:06:39
URL: http://www.mad.ax

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback