Min blogg har dött :(








Jag vet inte varför men jag har ingenting att skriva om! Eller så orkar jag helt enkelt inte logga in.. eller så har jag för mycket annat att göra. Just nu har vi en kurs som heter "Digital distribution av ljud och musik" i skolan, en kurs med ganska högt tempo.. men det är kul! Hittills har vi gjort ett medley och ett soundscape, om nån är intresserad så kan man gå in på min portfoliohemsida och lyssna. Kan va ganska roligt! Lämna en kommentar i mitt vackra kontaktformulär också så blir jag glad :D

Just nu sitter jag kvar i skolan fastän vi har slutat, jag väntar på att det ska sluta regna. Och så skjuter jag upp allt annat jag borde göra = träna, städa, duscha, handla och skriva ett manus till ett reportage som ska göras denna vecka. HUUU!! Jag har bokat in redigeringsrummet i skolan imorgon kl 13-15 så jag måste skriva manuset idag/ikväll/inatt/imorgonbitti. Annars är jag körd. DET ÄR ILLA! Men jag jobbar ju bäst när det är stressigt så, det ska nog gå bra. Fastän jag inte riktigt har nån idé än. Förslag förslag?

Vad händer i mitt liv då? Jag är kär och galen.. heheee! Förra helgen var jag till Jönköping och hälsade på Marica.. de var en skojjig men kort och intensiv helg! Jag for dit på lördag morgon (var 30 sekunder från att missa tåget eftersom jag var säker på att jag skulle åka buss... men men) och for hem igen på söndag eftermiddag. Så det var ett kort besök! Men det var kul som sagt, det bjöds på hemmafest på lördagkväll och det var.. annorlunda. haha! Festen inleddes med ett rap-uppträdande samt att en kille "dansade" till Christina Aguilera - Dirty.. haha, EN SYN må jag säga!

Ja och nu i veckan ska jag försöka genomföra detta caset då, ett reportage. Och det ska gärna va klart på torsdag eftersom jag funderar på att dra till Stockholm på fredag för att gå på en fest på Debaser! Det är en fest för alla som har pluggat i Hultsfred typ. Tror det skulle va roligt, det är många från min klass som ska dit. Och så har jag ju aldrig varit ut i Stockholm förrut så det skulle va kul... frågan är bara om jag har råd. Måste göra en budget! :D Får ju bo gratis hos Rårrå iaf.. hehe hoppas jag!

Nåväl. Det är ungefär exakt en månad kvar tills höstterminen är slut i Hultsfred. Daaamn vad fort det har gått. Fast jag har ändå bara varit här i 2½ månad? Det känns ganska sjukt. Snart kommer jag hem iaf! Då ska jag äta mammas mat och bullar. TJoooo

Kommentarer
Postat av: frejsan

nejöö, jag vill veta mer om hultsfredslivet. förresten, varför är jag en sån jävla tönt/poser och är i bakgrunden på din profilbild till höger? den sista frågan var retorisk!

2008-11-12 @ 16:09:46
URL: http://frejau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback