Lystring lystring!








Ujuj nu råkade sex dagar flyga förbi igen. Det är fullt upp nu i skolan! Ljud-kursen jag går nu är slut på fredag, efter tentan. Det har varit en intensiv vecka nu.. Från lördag till tisdag har jag suttit minst sex timmar om dagen i skolan och jobbat med min radioteater, som blev klar i tisdagskväll. Den blev sjukt bra och jag är svinnöjd, ni kan lyssna på den HÄR!! Kommentera sen :D Fast säg inget om att jag har tappat min dialekt. Jag vet att jag har gjort det. Pratar någon konstig svenska, det suger...

Ska jobba på det under mitt fem veckors jullov :)

Annars då? Jaaa imorgon har vi tenta så idag försöker jag plugga lite. Har också städat mitt rum lite, det har inte varit beboeligt nån gång sen jag flyttade hit, det är nog en av de två orsakerna att jag inte har sovit här mer än två ggr. Hahah.. jag ska nog försöka skaffa en etta sen när Michael flyttar härifrån.

Nu i helgen ska jag filma en julcabaré som hålls på min skola. Det blir skoj! Jag var där igårkväll med två andra och testade utrustningen och filmade lite när de övade. Det ska bli kul! Det är ganska svårt att filma, dom har ganska "mysig" belysning så det är svårt att få till skärpan. Men övning ger färdighet! Jag ska dit och testfilma på genrepet ikväll också och sen smäller det på lördag. Sen får vi käka julbord när föreställningen är slut.. ååh de ska bli så gott.

Nu ska jag klunsa med mig själv om jag ska fortsätta städa eller fortsätta plugga! So loong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback