Huller om buller








Idag kom det ödesdigra beskedet för oss DMD1-studenter! Hur ska vårterminen se ut?? På grund av att Rockparty flyttade Hultsfredsfestivalen fuckade det upp hela vår utbildning typ, eftersom vi ska filma i slutet av vår termin. När festivalen flyttar till juli?? Wöö, hur ska det gå då, undrade vi då. Så vi fick alltså svar idag.

Jag kommer ha jullov ända till 18 januari :D Det känns bra! 5 veckor istället för tre, det är bra, så ni hinner tröttna på mig där hemma på Åland. Sen kommer min termin pågå ända till 19 juli. Haha.. konstigt, men det är nog en bra lösning. Enligt mig. Vissa tycker att det inte är så bra, men det funkar för mig i alla fall! Sen kommer jag ha sommarlov ända till 28 september.. haha, insane.

Just nu sitter jag och skriver på mitt manus till radioteatern. Det blir en lite omarbetad verision av Kejsarens nya kläder! Det kommer bli LEGENDARY!! haha.. hoppas det blir bra. Jag har höga förväntningar på mig själv iaf. Måste hitta de perfekta skådespelarna bara. Jag har redan hittat min huvudroll, det blir Frans som får äran att spela min Norske Kejsare! haha.. på onsdag kommer ni få höra resultatet. Förhoppningsvis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback