Hej och hå!








Onsdag igen! Idag har varit en produktiv dag.. började dagen med att stiga upp relativt tidigt, kl 11, hos Michael efter en god natts sömn. Sen for jag direkt hem till mig för att tvätta maaaaassa kläder. Hade inte tvättat på nästan en månad så det var på tiden. Medans jag tvättade började jag fila på mitt manus till Radioteatern vi skall göra den här veckan, ska va klart på onsdag, alltså om en vecka exakt! Det var också på tiden att jag började med det.. Eftersom det var så fint väder tyckte jag till Michael att vi skulle gå ut och gå! Sagt och gjort, vi gick på en låång tur.. 5-6km minst var det! Men det var skönt :) Och vi hann precis tillbaka tills det blev mörkt och började regna. Så det var trevligt :)

Sen övertalade Emma mig om att vi skulle göra pizza hos mig, det var nog en bra idé! Jag har inte varit hemma hos mig än så länge, så det är roligt att va här fortfarande. Jag är ensam hemma den här veckan eftersom mina roomies är borta. Hon ena är hemma i Sthlm över veckan och hon andra ska sluta plugga här så hon har inte varit här på ett tag. Skönt att va lite ensam! Nåväl.. Frans anslöt sig till vårt pizza-kalas och jag lagade en uuuuuunderbar pizza med salami, ananas, svarta oliver, färska tomater och mögelost! I äkta Stina-anda :) det är bra när man lagar sån konstig mat som ingen annan tycker om. Det blir massa mat till mig!!! heheehhe.. nå, jag försöker dämpa mig lite.

Nu sitter vi här fortfarande i min stora soffa, Emma har somnat, Frans tittar på fotboll och jag surfar.. hah, vad socialt! Jag sitter och letar efter ett band som man kanske skulle kunna spela in en musikvideo med. Det är så att om två veckor börjar vår första video-kurs där vi ska spela in en musikvideo!! Ska bli grymt roligt. Jag satsar på att försöka hitta ett band, så jag får bli regissör :)

Dadammmadmd.. Nu ska jag försöka väcka Emma och slita Frans från fotbollen så jag får dra till Michael. Imorrn är det skolakl 13, då ska vi få vårt ödesdigra besked! På grund av att Hultsfredsfestivalen har ändrat datum så blir vår utbildning lite på vift.. vi ska ju egentligen jobba med festivalen de sista veckorna här på vårterminen, men när festivalen är i mitten på sommarn så kan det hända att vi måste gå kvar i skolan här ända till 12 juli! HOHOHO.. nå, det får vi se imorgon.

Godnatt!


PS. Stockholm var roligt! Det var skoj att träffa Robin och kul att gå på Debaser Medis och det var en trevlig helg helt enkelt. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback