blod svett och tårar








Nej ni behöver inte vara oroliga. Bara för att min blogg har dött betyder det inte att den kan vakna till liv igen. Min blogg är en riktig Jesus-blogg. Uppstod på tredje dagen. Eller 15de. HEHE.. ja nåväl. Jag tänkte skriva ett snabbt inlägg nu medans min seriöse blogg-pojkvän (kolla in hans hemsida) duschar. Idag har jag suttit i skolan en par timmar.. två av dom spelade jag in radioreportaget och jag är minst sagt trött på min egen röst nu. blöööh! Det blir inte så bra men jag gör ju uppgiften i alla fall.

Imorgon är det torsdag och då lär jag sitta hela dagen i skolan. Först har vi möte om ett skarpt case vi ska göra i december. Varje år är det en cabaré här i Hultsfred med julbord och underhållning, så vi ska filma den och producera en DVD-film! Kuuul! roligt med lite riktiga uppgifter. Som det blir något riktigt resultat.. yes yes. Sen ska jag sitta i datasalen med mitt reportage tills det blir klart. Kan krävas mycket blod svett och tårar.

Sen är det fredag och då ska jag göra STOCKHOLM! woho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback