Spottunga








Hej hej! Orkar int ladda upp bilder från sottunga eftersom jag insåg att dom var fula och tråkiga.. Jag har blivit kass på att fota nuförtiden. Tråkigt! Man vill ju dokumentera sitt liv lite så man int glömmer bort allt.

Nåja, det var en helt underbar helg i skärgården i alla fall! Vädret var ju som alla vet på topp och de va jag också. I alla fall på fredagen haha! Fredagen hade vi rullskridskodisko, bastu, korvsoppa + Stina i jacuzzin, äggvatten och sen blev vi galna. På lördagen gick vi upp tidigt eftersom Mizze ringde och väckte oss kl nio tror jag. Vi knäckte bärsen och begav oss mot Sottunga Andelshandel för att handla frukost! Sen blev det fottis och linbaneåkning vid skolan :)

 Jag och Knurre satt i baksätet        

Sen grillade vi , titta på hockey, hittade barn, va allmänt slitna och sånt. Sen for vi hem. Men det var en trevlig vistelse så länge det varade!

Nu sitter jag och snorar i ena näsborren eftersom fönstret blev öppet inatt. hehe! Men det är lugnt, jag känner att jag skulle kunna va sjuk en dag eller två. Behöver tvätta kläder, städa och sånt och det går bäst att göra sånt när man har lite dåligt samvete för att man är hemma från jobbet! Så det behövs.. Nu är jag bara lat och orkar inte göra nått. Har inte ens orkat gå och köpa mat så det fick bli mackor till middag. Och nu är jag arg på mig själv för att jag int orkade fara å träna ikväll heller!! Latmask nr ett. Och mamma säger att jag är tjock. Buhu livet är skit som Emma skulle säga. haha hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Danke schön. :D

2008-05-14 @ 15:27:34
URL: http://vichy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback