Tisdag!








Haha! Gissa vem som steg upp halv sju imorse, åt lite frukost och for ner till Avancia och tränade MORGONYOGA!! JO JAG! Och Annamanna. Gud vad duktiga vi är.. hah, jag kände mig störd i huvudet imorse när jag skulle stiga upp men det var absolut värt det. Ska försöka orka med det nästa tisdag också kanske :)

Nu sitter jag här på jobb, hoppas att jag int luktar svett haha. Hann int duscha, det var liksom direkt på jobb efter den där 45 minuters yogan. Tog en snabbdusch med deon i bilen så jag tror det kirrade det mesta. heeh!!!!!!!!! Skulle va gott med typ en banan nu bara. Hm..

Idag ska jag hem direkt efter jobbet och STÄDA!!! Mamma var till lägenheten igår och gav mig ett ulimatum; Om jag inte storstädar innan torsdag (hon kommer till stan då också) måste jag betala 50 euro i BÖTER! haha.. okej det är väl kanske ganska skitigt hos mig men. Det är bra att jag får en piska nu! det behöver jag..

Kommentarer
Postat av: Elin

okej. ja det är bara en minigrej jag vill göra så jag tänkte att jag skulle ringa dem när jag kommer hem från uppsala (orkar inte gå dit nu för har så mkt att göra :P).



jag hade tänkt skriva C'est la vie i nacken/mellan skulderbladen. :) "Det/Så är livet" :D jag har bara fått för mig att det skulle vara väldigt trevligt att vända ryggen åt folk då.



det känns som att en sådan enkel sak borde gå att boka via telefon. ehm.

2008-05-27 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback