There's an honest in you heart and it's growing








Säg hej allesammans!

Nu sitter jag i min blå jacka på min gröna soffa och äter gröna och blåa (?) vindruvor. Ah, very good my friends. Ikväll har jag varit hos Jonathan 'pappa' Gustavsson på inflyttningsfest. Det var trevligt enda tills nån tant kom och tjata och hotade med att ringa polisen.. kl 22.45?? Det är ju inte ens sent. Och vi var inte så högljudda, det borde jag veta jag som är NYKTER. HA! Smaka på det ordet. Inte alltid det händer en fredagkväll. nä jabask.

Imorgon ska de tre vännerna och Stina åka till Uppsala! Eftersom 50% av gänget ska tatuera sig. Säger inte vilka, det får bli överraskning HIHIIHIIHIH. Sedan ska det shoppas också. Jag vill ha jeansjacka, shorts, en looooooose skjorta, vårskor, sommarskor, nattskor, morgonskor osv. En bikini kanske, lite solglasögon. Och stuff! Såklart.

Men vi får allt se, kanske jag inte får nånting med mig hem. Mitt electronkort kanske har slutat fungera! Jag var till banken idag för att ta ut lite kronor för säkerhetsskull men det var typ 20 pers före mig i kön så jag tänkte "Screw you ålandsbanken" och så gick jag. Lord have mercy jag vill shoppa.

Nu ska jag snart åka ut till Eckerö hade jag tänkt! Ska bara äta lite vindruvor till och vänta på att det knackar på min dörr. Vilket det borde göra när som helst. Fick fördriva tiden en liten stund med en kort konversation med syster på MSN. Long time no see! Nu sitter jag och lyssnar på musik. Alltså musik smakar mycket bättre i öronen på kvällen, det är bara så. Jag är förövrigt väldigt ledsen för att jag inte kan ladda ner musik längre. Har inte kunnat göra det sen jag köpte ny dator, det är nånting med brandväggen misstänker jag.. och ingen kan/orkar fixa till det. Bu-hu!

NU KNACKAR DET! Hejdå godnatt

Kommentarer
Postat av: mad

det finns bara mörka och ljusa vindruvor! inte gröna och blåa som folk inbillar sig :o

2008-05-17 @ 14:58:22
URL: http://madelenkatinka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback