Sol inne sol ute sol i hjärta sol i din pinne








Hej!

Ja, jag är död och nej, jag tänker aldrig mera blogga!!!!!!1  För ingen har saknat mitt underbara bloggande på hela veckan. Jag är förkrossad!..

Nä okej, inte riktigt. Just nu sitter jag på min gamla datastol i Eckerö och surfar med min pappa! haha. Han sitter vid min gamla bärbara eftersom jag har snott hans dator. Kändes helt rätt! Är för trött för att skriva nått vettigt men jag känner för att sammanfatta veckan litegrann.

Måndag: minnesförlust

Tisdag: Flunderviken, Thomas, Sara, glass, kaffe. För mycket kaffe.

Onsdag: Jobb, vappen, fest i Hammarland, brännboll, taxi, Dinos, cykla runt hela stan, göra sönder mina brallor, pissberget. och så vidare.

Torsdag: UMBRA, glassbil


alltså nej det här var ju pinsamt och värdelöst..


återkommer senare hejdå nu ska jag till stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback