SICKO!








Okej jag ångrar mig. Vill inte va sjuk ändå!! Snoret rinner och huvudet bankar och det blir bara värre och värre. Buhu, cry a tear :D Har ingen matlust heller.. minns inte sist jag lagade en normal middag ungefär. Men det finns folk som har det värre! Fick reda på häromdagen att min småkusin har anorexia och en barndomsvän jag inte riktigt har kontakt med längre också mår dåligt. :( Så.. jag ska inte klaga.

Är lite besviken på mig själv för tillfället. Jag ska alltid göra allting i sista stund, till exempel ansökningarna till skolor till hösten för tillfället. Och nu blev det FÖR sent så jag har bara sökt till två st.. Så jag kan ju förvänta mig att jag blir här i höst också. Det känns väl.. sådär. Men man kan väl alltid hoppas! Aaah nånting uppiggande var filmen Little Miss Sunshine jag såg häromdagen, den var svinigt bra och ett litet lyckopiller :D woho!

Vad händer i helgen då? Jag funderar på att dra till swerige på lördag om jag är frisk då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback