Paff!








Okej. Jag kom nyss hem, möttes av en äcklig lukt (har inte orkar ta ut komposten.. iuuuh). Förberedde mig för ett hemskt samtal till finland och HMs kundtjänst för att fråga varför mina returnerade varor ska skickas tillbaka till mig. MEN gud va snälla dom var haha! Jag trodde att jag skulle måsta betala allt för att jag kanske skickade tillbaka grejerna lite för sent men nej, jag möttes av en person som pratade SVENSKA på direkten. Jag behövde inte ens säga mitt kundnummer eller något för hon plockade fram mig direkt när jag presenterade mig som Stina Andersson (finns det bara en? Hon visste min adress på direkten hmm....) Och gud vad bra! She made my day. Allt ordnade sig och jag behöver inte betala 80-nånting-euro utan slipper undan med 55 :) Glad Stina.




Nu är jag inte ens sur längre för att jag måste jobba på träningsverket ikväll 17-20.


Eller okej, jo det är jag. Suck......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback