Nio








En två tre fyra fem sex sju åtta... tio dagar kvar tills jag ska ha sökt klart mina skolor till hösten! Ha, vilket skämt.. Igår när jag var hos Anna och Knaz fick jag iaf en plötslig inspirations-kick så jag sprang hem och började med arbetsprovet till Idévärlden. Kändes bra! Men tyvärr tog batteriet i datamusen slut ganska fort så jag fick inget gjort iaf haha, men en idé har jag! Det är ju bra.

Idag har jag slappat. På jobbet iaf.Alltså jag får aldrig nånting gjort på måndagar. Kan bero på att Inger är ledig då och då har jag ingen som kan se om jag inte gör något haha. Usch! Skärpning snarast.... ööhöhöööö. Sen for jag hem, lagade god mat och tog en halvtupplur på soffan med fötterna i solen. Sen cyklade jag iväg till Träningsverket för lite tantjompa!! Varför är det alltid jättejobbigt att cykla DIT och jätteenkelt att cykla hem? Tycker inte att det är direkt nån uppförsbacke nån väg.. nåväl...

Nu är jag hemma igen. Läser bloggar och äter mina sista körsbärstomater. mums.. Åt nyss upp BARBASTARK!!



(Ida I suppose att you läser this. Hur har du haft det i Krakow, Cyrien, Litauen, var du nu har varit?)

Kommentarer
Postat av: YsterBaltSyster

Jepp, kom just hem o självklart måst jag ju hålla styr på vad du gjort! Åh, det var superbra!! Kanske jag åker dit på utbyte ett år, hm... Vilnius var det, Litauen. Inte så mörkt o sovjetiskt som man kan tro. Men hårt schema o mycket plink. Och sol o fik o gamla hus. Mys. Kram

2008-05-06 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback