Känn pressen!!!111








SNART ÄR SOMMAREN HÄR!! Wää, vad skönt. Men samtidigt får jag lite småångest. Nästan alla helger är REDAN uppbokade?? Okej?

Så nu ger jag er min sommar i korta drag:

Vecka 21 (NU): Sigrids 20-årskalajs
vecka 22: Studentgrejjor, examenskaffe, fest hela natten osv.
vecka 23: EN LEDIG HELG! WOHO
vecka 24: HULTSFRED!
vecka 25: Midsommar osv..
vecka 26: Acceleratorfestivalen mitt i veckan, kusinträff i Finland på helgen
vecka 27: JAG FYLLER 20!!! Kanske far till Ruisrock om jag känner mig rik
vecka 28: Möjligtvis skulle jag och Knaz kunna ha en 20-års fest denna helgen. Yasmine? Är du på?
vecka 29: Rockoff börjar!
vecka 30: SEMESTER HELA VECKAN = rockoff, öl, sol, bada, aaah underbart
vecka 31: SEMESTER IGEN?!!! Kanske brändö-festival på helgen.
vecka 32: tillbaka på jobb..

och sen är det typ slut!

vecka 35 kanske jag drar till Sverige för gott. Vem vet? Not mee and certainly not Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback