I reckon you're an eight or a nine, maybe even nine and a half in four beers time!








Här sitter jag och lyssnar på The Streets - Fit but you know it dagen till ära. Det är somrigt! WOHO. Var ute på stan tidigt imorse med Anna och Roydon, sen träffade jag Emma och gick hem till henne och mös i hennes hängmatta. Det var svinigt skönt! Synd att hon inte hade sol på sin balkong för tillfället bara.

Funderar på att köpa en hängmatta och ha på min balkong.. det skulle nog faktiskt passa fint! Det dåliga är att jag misstänker att jag har fått en ny granne som bor nedanför. Vad jag vet om henne hittills är att hon pratar jättemycket finlandsvenska och mycket i telefon. Wä.. och Anna sa att hon såg skabbig ut. Så vi får väl se!

Här är en annan lite lustig Streets låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback