Godmorgon!








ååh, idag är jag inte alls lika utvilad som igår. Fastän jag sov många fler timmar inatt! aah.. stört... Jättetrött och det känns som om jag har tre meter långa påsar under ögonen.

Igår kväll efter att jag jobbat på träningsverket (läste sagor för barnen, ååh det var nästan mysigt) så var jag och gymmade! Och det var roligt!! Ah, varför började jag inte redan i höstas eller liite tidigare iaf. Tror int att jag kommer gå så jättemånga gånger i sommar.. Men man får allt se!

Helgen har varit trevlig! I fredags var jag ju på Jonis inflyttningsfest en sväng, sen hem och sen tänkte jag fara till Eckerö men jag skrotade den idén och sov i stan i alla fall. Det var nog ett bra beslut.. Sen Uppsala hela lördagen, Emma och Malin var fortfarande fulla när Tojja hämtade mig på morgonen haha. Så dom låg i baksätet och hade efterfest. Vi var en sväng till mammas bageri efter lite nybakta bullar som vi avnjööööt i bilen. Mums. Sen shoppade vi, jag köpte några fina grejjor, Tojja och Emma tatuerade sig och sen for vi tillbaka till båten. Sen fort hem och sova, alla var svinigt trötta.

Åå såå i söndags.. gjorde jag sånt man ska göra på en söndag. Ingenting! Ahaa.. Eller jo, jag fikade med Sara och Thomas. Det var en presation :)

Nu lyser solen så då ska jag gå och betala lite räkningar. Hard work work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback