Dumma ålänningar








Idag efter att jag hade varit och tränat, sprungit tio minuter på bandet och gått på bodybalance, märkte jag att det låg ett kuvert i mitt fack på träningsverket!! ÄNTLIGEN! haha. Min lön! typ tre veckor för sen men.. första gången jag har behövt tjata. Dom hade visst glömt bort. Men det var okej. Så jag tänkte fira min inkassering på 75€ med att köpa något fint! Gick ner till Zko (hatar det namnet) och såg massa fina skor.. men blev inget köp. Så jag gick upp till Kappahl för att kika lite.. hittade en bikini som jag gick och testade. Stod där halvnaken och SÅKLART!! kommer det en nörd inspringandes i mitt provrum. Alltså varför händer det alltid? Kollar inte folk efter? Människan bara "......oj". Jag blev så arg. Så jag köpte ingenting.

Det sög. Men jag fick sätta mina pängar i min spargris istället. Det var typ 200€ där för nån månad sen. Just nu är det kanske 20€. Jag måste sluta gå och snika därifrån.

Imorgon är det torsdag och Yarremarre far till Poland. Hoppas ni får skojigt!

Igår var jag till Anna och provade hennes löshår. Jag blev jätteavis. Jag vill också haaaaaa... det såg inte helt tokigt ut med brunt hår under heller. Känns lite 2000 men WHATEVAH. haha. Här är en kass bild:

              

Och en bild på Emma som blir tatuerad från i helgen! Ah.. jag kände suget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback