Celebriteter








Nej nu ni nu måste jag berätta en häftig grej!!

När vi var i Uppsala i helgen blev det lite brådis när vi skulle till färjan. Eller vi misstänkte att det skulle bli det när vi satt hos tatueraren och dom började en timme försent och så vidare jajajajja. Hur som helst så börjar vi smida lite planer om vad vi skulle göra om vi missar båten. Emma föreslog båt från sthlm men jag tyckte vi skulle ta en helkväll i sthlm och sova hos nån släkting eller sånt. SÅ SÄGER MALIN! Att hon är småkusin med Michaela Forni! haha. Hur häftigt är inte det då?

Min väg mot kändisvärlden närmar sig. Nu känner jag två pers som känner kändisar. Michaela Forni och Björn Gustafsson. Kan ju inte bli bättre hehe.



Kommentarer
Postat av: mad

wows! hur ballt som helst :D vilken malin var det?

2008-05-22 @ 15:13:27
Postat av: Elin

Hörru stina, vet du någon bra tatuerare i Uppsala/Åland/sthlm? Har fått för mig att du har lite koll, i alla fall bättre än mig. :D

2008-05-23 @ 17:54:45
URL: http://vichy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback