Snusk-Stina!!!








Sov fruktansvärt dåligt inatt, först kunde jag inte somna och sen när jag väl somnade så drömde jag att mamma och pappa hade farit iväg på någon resa och jag skulle vara Doris-vakt. Men jag lämnade Doris i Eckerö, jag tänkte att jag skulle fara dit och hälsa på henne ibland och mata henne och gå ut med henne. Så en dag for jag ut dit och märkte att hela huset luktade bajs och det var doris-hår överallt. Sen kommer pappa inrusande och jag frågar var mamma är och då säger han att han är på nått sjukhus i Skåne för att hon har fått Tourettes syndrom och var typ döende. Bläikk!!

Den dåliga sömnen resulterade i försovning vilket resulterade i att jag inte hann duscha! Usch vad jag känner mig snuskig idag. Har inte duschat sen i torsdags...!!!! Eller ja, jag fick ju håret tvättat i fredags men. Det är äckligt ändå.

Ska jobba på träningsverket 18-19.30 så hoppas att ungarna tycker jag luktar illa så dom håller sig på avstånd!

Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205133484_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-10 @ 14:42:16
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha Stina tourettes dör man då verkligen inte av :D

2008-03-10 @ 17:16:02
Postat av: Stina

jag vet! Men i drömmen va det värsta hemskt dödligt!! :P

2008-03-10 @ 19:16:09
URL: http://sstian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback