morrn...








aaaaaaah, vilken ljuvlig dag! haha.. stört när man kan gå ut i t-shirt och shorts kl sepetidigt och det är nästan för varmt!! MMM, helt perfekt. Hoppas det hålls hela kvällen. Jag ska ju då ha en liten grillfest ikväll i Eckerö! Det blir nice :) sen drar vi till käringsund och kollar läget på iTech.. tror nog det blir en lyckad kväll, hoppas hoppas...  Jag måste nog ta en liten powernap för annars kommer jag stupa i backen innan midnatt. Sitter på jobb nu med grus i ögonen och morgonklet i munnen haha. usch!

Igår var det min födelsedag jaa och det var en helt bra dag! Jobbade, handlade massor, for till Eckerö och laga lite mat tills ikväll, till stan och käka på Umbra (det var bra men jag var inte imponerad) och sen till Knorring på torsdagspub!  :D Sen hem och usch vad jag sov knasigt inatt. Om nån vore där skulle jag nog ha pratat goja hela natten. Minns att jag va upp och öppnade fönstret och tänkte "NU SKA JAG RINGA KNAZ!!" men som tur var gjorde jag inte det såg jag imorse.. inga uppringda samtal.. phew...!

AAAaaaAAaaaahhh vad jag suger på att blogga hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback