Jag och mina fötter.








Är det inte den högra så är det den vänstra!!!! Dom senaste veckorna har jag utsatt mina fötter för tortyr haha.. grymma flipflop-skavsår som utvecklas till variga blåsor .. mmmys! Sen hände något med min stortå när jag hoppade på studsmattan på Rockoff så jag inte kunde gå normalt på några dagar. Ah. Plus att alla mina tånaglar gick sönder under rockoff för att folk trampade på mig. OCH IKVÄLL! Cyklar jag in i min systers cykel så min flipflop går sönder, hennes cykel blir halvt trashad (en vajer gick av haha) och min lilltå får ett fett jack över hela tån.

Nu dunkar det värre än på itechs dansgolv och jag överväger att köpa rullstol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback