Into the wild








Jaaa jag var duktig! For iväg till träningsverket på Bodybalance.. åh vad det här programmet är jobbigt. Men det är nice att ha träningsverk ibland, då vet man att man har gjort nått iallafall!

Efter träningen gick jag till Anna (och jag hittade världens bästa genväg!! inte den mest lagliga kanske men nu tar det typ en minut att gå till Ahlström/Norrlunds istället för tre haha!!) Vi såg på Into the wild, den var nog bra men den var så lång så vi orkade bara se halva.. Anna hade sovit bort halva filmen också så det kändes inte värt. Sen blev vi uttråkade.. så vi for till Lilla holmen och BADADE!! haha, i regnet och kylan. Det var kallt först men sen var de svinigt skönt. Jag gjorde bomben och slog knäna i botten men det var det värt.

sen blev det bastu och välbetjänad öööl.. goddammit! Nu måste jag träna imorrn igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback