45 minuter kvar!!








hahaaa sen är det semester!!!!!

Det har varit en bra sista dag på jobbet efter semester, jag har gjort massor idag. Typ mer än vad jag har gjort sammanlagt de andra dagarna den här veckan HAHA!

kl 16.30 ska jag styra kosan mot Sjökvarteret och hoppas att jag hittar någon att va med, Ida ska spela då och sen ska vi äta middag tillsammans. Om jag inte hittar någon får jag väl ta en öl till sällskap när jag kollar på när hon spelar piano.. haha. Efter det tänkte jag byta ut mitt Rockoff-pass mot ett armband (hoppas innerligt det är liten kö....) sen hem och fixa mig vacker och sen är väl säkert kl åtta redan och då hoppas jag att alla vet var man skall vara? Jo, på Rockoff och kolla på Lasse Lindh. hehu hehu hehu


Igår var det torsdag, och torsdags betyder torsdagsöli! Denna dag var det Umbra som gällde och det verkade va en poppis torsdagsöl för vi var 16 pers som mest tror jag! :) Jättejättetrevligt var det. jag gillar torsdagar

Men nu ska jag göra iordning det sista så att jag får gå på seeemeeeesteeer, mm smaka på ordet. Semester. Ledig. PÅ SOMMARN. TVÅ VECKOR!!! WEÄÄÄÄÄÄ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback